آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها یزد

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها یزد

ثبت شرکت یکی از اقدامات حقوقی اولیه برای راه اندازی یک کسب و کار می باشد. شهریزد  با داشتن ظرفیت های کافی برای اشتغال این امکارن را برای توسعه کسب و کارها و ایجاد مشاغل جدید فراهم می کند . چنانچه متقاضی انجام پروسه ثبت شرکت در یزد در زمینه انواع شرکتهای تولیدی، بازرگانی ، پیمانکاری ، خدماتی و …هستید، اخذ مشاوره حقوقی و راهنماییهای لازم در زمینه مدارک ، زمان ، هزینه ها و شرایط انجام و ثبت شرکت در یزد موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد گردید و شما عزیزان با اشراف به مسائل حقوقی و روال انجام کار که بخشی از آن به صورت الکترونیکی و بخشی به صورت حضوری انجام می پذیرد آشنایی کامل پیدا خواهید کرد  . لذا همکاران ما در مؤسسه حقوقی آفرینش با ارائه اطلاعات لازم در این زمینه شما بزرگواران را راهنمایی خواهند نمود.

جهت انجام ثبت شرکت در یزد لازم است ابتدا با انواع شرکتهای حقوقی جهت ثبت آشنا گردید در همین راستا به توضیح مختصر و اجمالی در خصوص انواع شرکتهای تجاری می پردازیم تا با شناخت شرایط و ویژگی های کلی هر نوع از این شرکتها بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید : 

شرکتهای سامی عام: شرکتهایی هستند که در آن بخشی از سرمایه از طریق پذیره نویسی سهام در بورس از طریق فروش سهام به مردم تأمین می گردد و برای ثبت حداقل نیاز به ۵ نفر سهام دار دارد.که باید ۲۰ درصد سهام توسط سهامداران تادیه گردد. 

شرکت سهامی خاص: شرکتهایی هستند که سرمایه درآنها به صورت سهام می باشد و کل سرمایه از طریق سهامداران تأمین می گردد برای ثبت این دسته از شرکت ها حداقل حضور ۳ نفر سهامدار و ۲ نفر بازرس الزامی است

شرکت با مسئولیت محدود : در این دسته از شرکتها سرمایه به صورت سهم الشرکه بود ، از انواع متداول اشخاص حقوقی می باشد که با حداقل ۲ شریک قابلیت ثبت را دارد و نیاز به پرداخت وجه سرمایه تعیین شده ندارد 

شرکت تضامنی :این دسته از شرکتها دارای مسئولیت تضامنی برای شرکا در قبال بدهکاران هستند و اصولاً برای ثبت شرکتهای مالی مانند صرافی ها به کار می روند

شرکت تعاونی ا: ز اواع شرکتهایی هستند که برای تولید و مصرف و عرضه به ثبت می رسند حداق نیاز به ۷ نفر مؤسس با میزان مشارکت یکسان و همچنین اخذ موافق اصولی از صندوق تعاون می باشند.

جهت اخذ اطلاعات تکمیلی در زمینه هر یک از انواع شرکتهای اعلام شده می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش در ارتباط باشید. پس از آشنایی با انواع شرکتها جهت ثبت دریزد لازم است به زمان و مدارک مورد نیاز نیز اشاره شود.

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها یزد

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت:

برای ثبت شرکت در یزد نیاز به مدارک ذیل می باشد :

  • شناسنامه و کارت ملی تمامی ااعضا  اعم از سهامداران و اعضای هیدت مدیره
  • آدرس و کدپستی دقیق محل سکونت اعضا به همراه شماره تماس
  • آدرس و کدپستی محل دفتر مرکزی شرکت
  • مدرک تحصیلی برای موضوعاتی که نیاز به مدرک مرتبط دارند.
  • تکمیل فرم پیشنویس اساسنامه جهت تصویب هیئت مؤسس

جهت دانلود پیشنویس اساسنامه از این قسمت اقدام نمایید

زمان ثبت شرکت در یزد

با توجه به اینکه روال ثبت شرکت در استانها و شهرهای مختلف از نظر بازه زمانی متفاوت است لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت در یزد حداقل به ۲ هفته زمان نیاز می باشد . لذا پس از اخذ اطلاعات در خصوص آدرس و شماره تماس اداره ثبت شرکتها یزد و اخذ اطلاعات و مشاوره حقوقی لازم می توانید اقدام به انجام پروسه ثبت نمایید. البته باید به این نکته نیز توجه شود که تنظیم اساسنامه و مدارک ثبتی شرکت از همان ابتدا میزان تعهدات مؤسسین را در مقابل اشخاص ثالث و همچنین سایر شرکا مشخص می کند لذا با اخذ اطلاعات تکمیلی در این زمینه و اخذ مشاوره های لازم از کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش می توانید با اطمینان خاطر و اشراف به مسادل حقوقی تعیین شده اقدام به ثیت تاسیس نمایید.

همکاران ما می توانند شما بزرگواران را در انتخاب و تدوین موضوع فعالیت ، تنظیم اوراق و اسانامه جهت ثبت شرکت در یزد یاری نمایند. برای اخذ اطلاعات در زمینه انتخاب نام مناسب برای شرکت و تدوین موضوعاتی کامل و همه جانبه برای فعالیتهای صنفی مرتبط با کارشناسان ما در تماس باشید. آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها یزد

ذکر این نکته نیز ضروری می باشد که اداره ثبت شرکتها یزد  که در هر استان زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک زیر مجوعه قوه قضاییه فعالیت می نماید ،علاوه بر اینکه متصدی ثبت شرکتها می باشد وظایف و اختیاراتی دیگری را نیز از جمله

ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری در حوزه  استان مربوطه

پلمپ دفاتر تجاری برای شرکتها و تجار

ثبت شعبه و نمایندگی برای شرکتهای داخلی و خارجی

تعیین نام برای شرکتها

انجام تغییرات و صورتجلسات ثبتی شرکتها پس از ثبت

تایید و تصویب انتقال سهام

پاسخ به استعلامات ادارات دولتی و سازمانها جهت احراز آخرین شرایط ثبتی شرکتها

مؤسسه حقوقی آفرینش جهت انجام کلیه امور ذکر شده که در حیطه وظایف و اختیارات اداره ثبت شرکتها یزد می باشد شما بزرگوران را با ارائه مشاوره های ثبتی و حقوقی یاری می نماید چرا که اداره ثبت شرکتها یزد  جهت انجام پروسه ثبت شرکت به صورت حضوری پذیرای متقاضیان نخواهد بود و ، متقاضیان انجام ثبت شرکتها باید از طریق سامانه ثبت شرکتها ثبت نام های لازم را برای تعیین پذیرش اولیه اتجام دهند. لذا می توانید راهنمایی های لازم و مراحل انجام کار در این زمینه را از همکاران ما جویا شوید.

آدرس اداره ثبت شرکتها یزد

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها قم

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها قم

ثبت شرکت یکی از اقدامات حقوقی اولیه برای راه اندازی یک کسب و کار می باشد. شهر قم  با داشتن ظرفیت های کافی برای اشتغال این امکارن را برای توسعه کسب و کارها و ایجاد مشاغل جدید فراهم می کند . چنانچه متقاضی انجام پروسه ثبت شرکت در قم در زمینه انواع شرکتهای تولیدی، بازرگانی ، پیمانکاری ، خدماتی و …هستید، اخذ مشاوره حقوقی و راهنماییهای لازم در زمینه مدارک ، زمان ، هزینه ها و شرایط انجام و ثبت شرکت در قم موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد گردید و شما عزیزان با اشراف به مسائل حقوقی و روال انجام کار که بخشی از آن به صورت الکترونیکی و بخشی به صورت حضوری انجام می پذیرد آشنایی کامل پیدا خواهید کرد  . لذا همکاران ما در مؤسسه حقوقی آفرینش با ارائه اطلاعات لازم در این زمینه شما بزرگواران را راهنمایی خواهند نمود.

جهت انجام ثبت شرکت در قم لازم است ابتدا با انواع شرکتهای حقوقی جهت ثبت آشنا گردید در همین راستا به توضیح مختصر و اجمالی در خصوص انواع شرکتهای تجاری می پردازیم تا با شناخت شرایط و ویژگی های کلی هر نوع از این شرکتها بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید : 

شرکتهای سامی عام: شرکتهایی هستند که در آن بخشی از سرمایه از طریق پذیره نویسی سهام در بورس از طریق فروش سهام به مردم تأمین می گردد و برای ثبت حداقل نیاز به ۵ نفر سهام دار دارد.که باید ۲۰ درصد سهام توسط سهامداران تادیه گردد. 

شرکت سهامی خاص: شرکتهایی هستند که سرمایه درآنها به صورت سهام می باشد و کل سرمایه از طریق سهامداران تأمین می گردد برای ثبت این دسته از شرکت ها حداقل حضور ۳ نفر سهامدار و ۲ نفر بازرس الزامی است

شرکت با مسئولیت محدود : در این دسته از شرکتها سرمایه به صورت سهم الشرکه بود ، از انواع متداول اشخاص حقوقی می باشد که با حداقل ۲ شریک قابلیت ثبت را دارد و نیاز به پرداخت وجه سرمایه تعیین شده ندارد 

شرکت تضامنی :این دسته از شرکتها دارای مسئولیت تضامنی برای شرکا در قبال بدهکاران هستند و اصولاً برای ثبت شرکتهای مالی مانند صرافی ها به کار می روند

شرکت تعاونی ا: ز اواع شرکتهایی هستند که برای تولید و مصرف و عرضه به ثبت می رسند حداق نیاز به ۷ نفر مؤسس با میزان مشارکت یکسان و همچنین اخذ موافق اصولی از صندوق تعاون می باشند.

جهت اخذ اطلاعات تکمیلی در زمینه هر یک از انواع شرکتهای اعلام شده می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش در ارتباط باشید. پس از آشنایی با انواع شرکتها جهت ثبت درقم لازم است به زمان و مدارک مورد نیاز نیز اشاره شود.

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها قم

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت:

برای ثبت شرکت در قم نیاز به مدارک ذیل می باشد :

  • شناسنامه و کارت ملی تمامی ااعضا  اعم از سهامداران و اعضای هیدت مدیره
  • آدرس و کدپستی دقیق محل سکونت اعضا به همراه شماره تماس
  • آدرس و کدپستی محل دفتر مرکزی شرکت
  • مدرک تحصیلی برای موضوعاتی که نیاز به مدرک مرتبط دارند.
  • تکمیل فرم پیشنویس اساسنامه جهت تصویب هیئت مؤسس

جهت دانلود پیشنویس اساسنامه از این قسمت اقدام نمایید

زمان ثبت شرکت در قم

با توجه به اینکه روال ثبت شرکت در استانها و شهرهای مختلف از نظر بازه زمانی متفاوت است لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت در قم حداقل به ۲ هفته زمان نیاز می باشد . لذا پس از اخذ اطلاعات در خصوص آدرس و شماره تماس اداره ثبت شرکتها قم و اخذ اطلاعات و مشاوره حقوقی لازم می توانید اقدام به انجام پروسه ثبت نمایید. البته باید به این نکته نیز توجه شود که تنظیم اساسنامه و مدارک ثبتی شرکت از همان ابتدا میزان تعهدات مؤسسین را در مقابل اشخاص ثالث و همچنین سایر شرکا مشخص می کند لذا با اخذ اطلاعات تکمیلی در این زمینه و اخذ مشاوره های لازم از کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش می توانید با اطمینان خاطر و اشراف به مسادل حقوقی تعیین شده اقدام به ثیت تاسیس نمایید.

همکاران ما می توانند شما بزرگواران را در انتخاب و تدوین موضوع فعالیت ، تنظیم اوراق و اسانامه جهت ثبت شرکت در قم یاری نمایند. برای اخذ اطلاعات در زمینه انتخاب نام مناسب برای شرکت و تدوین موضوعاتی کامل و همه جانبه برای فعالیتهای صنفی مرتبط با کارشناسان ما در تماس باشید. آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها قم

ذکر این نکته نیز ضروری می باشد که اداره ثبت شرکتها قم  که در هر استان زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک زیر مجوعه قوه قضاییه فعالیت می نماید ،علاوه بر اینکه متصدی ثبت شرکتها می باشد وظایف و اختیاراتی دیگری را نیز از جمله

ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری در حوزه  استان مربوطه

پلمپ دفاتر تجاری برای شرکتها و تجار

ثبت شعبه و نمایندگی برای شرکتهای داخلی و خارجی

تعیین نام برای شرکتها

انجام تغییرات و صورتجلسات ثبتی شرکتها پس از ثبت

تایید و تصویب انتقال سهام

پاسخ به استعلامات ادارات دولتی و سازمانها جهت احراز آخرین شرایط ثبتی شرکتها

مؤسسه حقوقی آفرینش جهت انجام کلیه امور ذکر شده که در حیطه وظایف و اختیارات اداره ثبت شرکتها قم می باشد شما بزرگوران را با ارائه مشاوره های ثبتی و حقوقی یاری می نماید چرا که اداره ثبت شرکتها قم  جهت انجام پروسه ثبت شرکت به صورت حضوری پذیرای متقاضیان نخواهد بود و ، متقاضیان انجام ثبت شرکتها باید از طریق سامانه ثبت شرکتها ثبت نام های لازم را برای تعیین پذیرش اولیه اتجام دهند. لذا می توانید راهنمایی های لازم و مراحل انجام کار در این زمینه را از همکاران ما جویا شوید.

آدرس اداره ثبت شرکتها قم 

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها تبریز

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها تبریز

ثبت شرکت یکی از اقدامات حقوقی اولیه برای راه اندازی یک کسب و کار می باشد. شهر تبریز  با داشتن ظرفیت های کافی برای اشتغال این امکارن را برای توسعه کسب و کارها و ایجاد مشاغل جدید فراهم می کند . چنانچه متقاضی انجام پروسه ثبت شرکت در تبریزدر زمینه انواع شرکتهای تولیدی، بازرگانی ، پیمانکاری ، خدماتی و …هستید، اخذ مشاوره حقوقی و راهنماییهای لازم در زمینه مدارک ، زمان ، هزینه ها و شرایط انجام و ثبت شرکت در تبریز موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد گردید و شما عزیزان با اشراف به مسائل حقوقی و روال انجام کار که بخشی از آن به صورت الکترونیکی و بخشی به صورت حضوری انجام می پذیرد آشنایی کامل پیدا خواهید کرد  . لذا همکاران ما در مؤسسه حقوقی آفرینش با ارائه اطلاعات لازم در این زمینه شما بزرگواران را راهنمایی خواهند نمود.

جهت انجام ثبت شرکت در تبریز لازم است ابتدا با انواع شرکتهای حقوقی جهت ثبت آشنا گردید در همین راستا به توضیح مختصر و اجمالی در خصوص انواع شرکتهای تجاری می پردازیم تا با شناخت شرایط و ویژگی های کلی هر نوع از این شرکتها بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید : 

شرکتهای سامی عام: شرکتهایی هستند که در آن بخشی از سرمایه از طریق پذیره نویسی سهام در بورس از طریق فروش سهام به مردم تأمین می گردد و برای ثبت حداقل نیاز به ۵ نفر سهام دار دارد.که باید ۲۰ درصد سهام توسط سهامداران تادیه گردد. 

شرکت سهامی خاص: شرکتهایی هستند که سرمایه درآنها به صورت سهام می باشد و کل سرمایه از طریق سهامداران تأمین می گردد برای ثبت این دسته از شرکت ها حداقل حضور ۳ نفر سهامدار و ۲ نفر بازرس الزامی است

شرکت با مسئولیت محدود : در این دسته از شرکتها سرمایه به صورت سهم الشرکه بود ، از انواع متداول اشخاص حقوقی می باشد که با حداقل ۲ شریک قابلیت ثبت را دارد و نیاز به پرداخت وجه سرمایه تعیین شده ندارد 

شرکت تضامنی :این دسته از شرکتها دارای مسئولیت تضامنی برای شرکا در قبال بدهکاران هستند و اصولاً برای ثبت شرکتهای مالی مانند صرافی ها به کار می روند

شرکت تعاونی ا: ز اواع شرکتهایی هستند که برای تولید و مصرف و عرضه به ثبت می رسند حداق نیاز به ۷ نفر مؤسس با میزان مشارکت یکسان و همچنین اخذ موافق اصولی از صندوق تعاون می باشند.

جهت اخذ اطلاعات تکمیلی در زمینه هر یک از انواع شرکتهای اعلام شده می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش در ارتباط باشید. پس از آشنایی با انواع شرکتها جهت ثبت درتبریز لازم است به زمان و مدارک مورد نیاز نیز اشاره شود.

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها تبریز

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت:

برای ثبت شرکت در تبریز نیاز به مدارک ذیل می باشد :

  • شناسنامه و کارت ملی تمامی ااعضا  اعم از سهامداران و اعضای هیدت مدیره
  • آدرس و کدپستی دقیق محل سکونت اعضا به همراه شماره تماس
  • آدرس و کدپستی محل دفتر مرکزی شرکت
  • مدرک تحصیلی برای موضوعاتی که نیاز به مدرک مرتبط دارند.
  • تکمیل فرم پیشنویس اساسنامه جهت تصویب هیئت مؤسس

جهت دانلود پیشنویس اساسنامه از این قسمت اقدام نمایید

زمان ثبت شرکت در تبریز

با توجه به اینکه روال ثبت شرکت در استانها و شهرهای مختلف از نظر بازه زمانی متفاوت است لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت در تبریز حداقل به ۲ هفته زمان نیاز می باشد . لذا پس از اخذ اطلاعات در خصوص آدرس و شماره تماس اداره ثبت شرکتها تبریز و اخذ اطلاعات و مشاوره حقوقی لازم می توانید اقدام به انجام پروسه ثبت نمایید. البته باید به این نکته نیز توجه شود که تنظیم اساسنامه و مدارک ثبتی شرکت از همان ابتدا میزان تعهدات مؤسسین را در مقابل اشخاص ثالث و همچنین سایر شرکا مشخص می کند لذا با اخذ اطلاعات تکمیلی در این زمینه و اخذ مشاوره های لازم از کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش می توانید با اطمینان خاطر و اشراف به مسادل حقوقی تعیین شده اقدام به ثیت تاسیس نمایید.

همکاران ما می توانند شما بزرگواران را در انتخاب و تدوین موضوع فعالیت ، تنظیم اوراق و اسانامه جهت ثبت شرکت در تبریز یاری نمایند. برای اخذ اطلاعات در زمینه انتخاب نام مناسب برای شرکت و تدوین موضوعاتی کامل و همه جانبه برای فعالیتهای صنفی مرتبط با کارشناسان ما در تماس باشید. آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها تبریز

ذکر این نکته نیز ضروری می باشد که اداره ثبت شرکتها تبریز که در هر استان زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک زیر مجوعه قوه قضاییه فعالیت می نماید ،علاوه بر اینکه متصدی ثبت شرکتها می باشد وظایف و اختیاراتی دیگری را نیز از جمله

ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری در حوزه  استان مربوطه

پلمپ دفاتر تجاری برای شرکتها و تجار

ثبت شعبه و نمایندگی برای شرکتهای داخلی و خارجی

تعیین نام برای شرکتها

انجام تغییرات و صورتجلسات ثبتی شرکتها پس از ثبت

تایید و تصویب انتقال سهام

پاسخ به استعلامات ادارات دولتی و سازمانها جهت احراز آخرین شرایط ثبتی شرکتها

مؤسسه حقوقی آفرینش جهت انجام کلیه امور ذکر شده که در حیطه وظایف و اختیارات اداره ثبت شرکتها تبریز می باشد شما بزرگوران را با ارائه مشاوره های ثبتی و حقوقی یاری می نماید چرا که اداره ثبت شرکتها تبریز جهت انجام پروسه ثبت شرکت به صورت حضوری پذیرای متقاضیان نخواهد بود و ، متقاضیان انجام ثبت شرکتها باید از طریق سامانه ثبت شرکتها ثبت نام های لازم را برای تعیین پذیرش اولیه اتجام دهند. لذا می توانید راهنمایی های لازم و مراحل انجام کار در این زمینه را از همکاران ما جویا شوید.

آدرس اداره ثبت شرکتها تبریز

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها قزوین

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها قزوین

ثبت شرکت یکی از اقدامات حقوقی اولیه برای راه اندازی یک کسب و کار می باشد. شهر قزوین  با داشتن ظرفیت های کافی برای اشتغال این امکارن را برای توسعه کسب و کارها و ایجاد مشاغل جدید فراهم می کند . چنانچه متقاضی انجام پروسه ثبت شرکت در قزوین در زمینه انواع شرکتهای تولیدی، بازرگانی ، پیمانکاری ، خدماتی و …هستید، اخذ مشاوره حقوقی و راهنماییهای لازم در زمینه مدارک ، زمان ، هزینه ها و شرایط انجام و ثبت شرکت در قزوین موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد گردید و شما عزیزان با اشراف به مسائل حقوقی و روال انجام کار که بخشی از آن به صورت الکترونیکی و بخشی به صورت حضوری انجام می پذیرد آشنایی کامل پیدا خواهید کرد  . لذا همکاران ما در مؤسسه حقوقی آفرینش با ارائه اطلاعات لازم در این زمینه شما بزرگواران را راهنمایی خواهند نمود.

جهت انجام ثبت شرکت در قزوین لازم است ابتدا با انواع شرکتهای حقوقی جهت ثبت آشنا گردید در همین راستا به توضیح مختصر و اجمالی در خصوص انواع شرکتهای تجاری می پردازیم تا با شناخت شرایط و ویژگی های کلی هر نوع از این شرکتها بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید : 

شرکتهای سامی عام: شرکتهایی هستند که در آن بخشی از سرمایه از طریق پذیره نویسی سهام در بورس از طریق فروش سهام به مردم تأمین می گردد و برای ثبت حداقل نیاز به ۵ نفر سهام دار دارد.که باید ۲۰ درصد سهام توسط سهامداران تادیه گردد. 

شرکت سهامی خاص: شرکتهایی هستند که سرمایه درآنها به صورت سهام می باشد و کل سرمایه از طریق سهامداران تأمین می گردد برای ثبت این دسته از شرکت ها حداقل حضور ۳ نفر سهامدار و ۲ نفر بازرس الزامی است

شرکت با مسئولیت محدود : در این دسته از شرکتها سرمایه به صورت سهم الشرکه بود ، از انواع متداول اشخاص حقوقی می باشد که با حداقل ۲ شریک قابلیت ثبت را دارد و نیاز به پرداخت وجه سرمایه تعیین شده ندارد 

شرکت تضامنی :این دسته از شرکتها دارای مسئولیت تضامنی برای شرکا در قبال بدهکاران هستند و اصولاً برای ثبت شرکتهای مالی مانند صرافی ها به کار می روند

شرکت تعاونی ا: ز اواع شرکتهایی هستند که برای تولید و مصرف و عرضه به ثبت می رسند حداق نیاز به ۷ نفر مؤسس با میزان مشارکت یکسان و همچنین اخذ موافق اصولی از صندوق تعاون می باشند.

جهت اخذ اطلاعات تکمیلی در زمینه هر یک از انواع شرکتهای اعلام شده می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش در ارتباط باشید. پس از آشنایی با انواع شرکتها جهت ثبت درقزوین لازم است به زمان و مدارک مورد نیاز نیز اشاره شود.

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها قزوین

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت:

برای ثبت شرکت در قزوین نیاز به مدارک ذیل می باشد :

  • شناسنامه و کارت ملی تمامی ااعضا  اعم از سهامداران و اعضای هیدت مدیره
  • آدرس و کدپستی دقیق محل سکونت اعضا به همراه شماره تماس
  • آدرس و کدپستی محل دفتر مرکزی شرکت
  • مدرک تحصیلی برای موضوعاتی که نیاز به مدرک مرتبط دارند.
  • تکمیل فرم پیشنویس اساسنامه جهت تصویب هیئت مؤسس

جهت دانلود پیشنویس اساسنامه از این قسمت اقدام نمایید

زمان ثبت شرکت در قزوین

با توجه به اینکه روال ثبت شرکت در استانها و شهرهای مختلف از نظر بازه زمانی متفاوت است لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت در قزوین حداقل به ۲ هفته زمان نیاز می باشد . لذا پس از اخذ اطلاعات در خصوص آدرس و شماره تماس اداره ثبت شرکتها قزوین و اخذ اطلاعات و مشاوره حقوقی لازم می توانید اقدام به انجام پروسه ثبت نمایید. البته باید به این نکته نیز توجه شود که تنظیم اساسنامه و مدارک ثبتی شرکت از همان ابتدا میزان تعهدات مؤسسین را در مقابل اشخاص ثالث و همچنین سایر شرکا مشخص می کند لذا با اخذ اطلاعات تکمیلی در این زمینه و اخذ مشاوره های لازم از کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش می توانید با اطمینان خاطر و اشراف به مسادل حقوقی تعیین شده اقدام به ثیت تاسیس نمایید.

همکاران ما می توانند شما بزرگواران را در انتخاب و تدوین موضوع فعالیت ، تنظیم اوراق و اسانامه جهت ثبت شرکت در قزوین یاری نمایند. برای اخذ اطلاعات در زمینه انتخاب نام مناسب برای شرکت و تدوین موضوعاتی کامل و همه جانبه برای فعالیتهای صنفی مرتبط با کارشناسان ما در تماس باشید. آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها قزوین

ذکر این نکته نیز ضروری می باشد که اداره ثبت شرکتها قزوین که در هر استان زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک زیر مجوعه قوه قضاییه فعالیت می نماید ،علاوه بر اینکه متصدی ثبت شرکتها می باشد وظایف و اختیاراتی دیگری را نیز از جمله

ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری در حوزه  استان مربوطه

پلمپ دفاتر تجاری برای شرکتها و تجار

ثبت شعبه و نمایندگی برای شرکتهای داخلی و خارجی

تعیین نام برای شرکتها

انجام تغییرات و صورتجلسات ثبتی شرکتها پس از ثبت

تایید و تصویب انتقال سهام

پاسخ به استعلامات ادارات دولتی و سازمانها جهت احراز آخرین شرایط ثبتی شرکتها

مؤسسه حقوقی آفرینش جهت انجام کلیه امور ذکر شده که در حیطه وظایف و اختیارات اداره ثبت شرکتها قزوینمی باشد شما بزرگوران را با ارائه مشاوره های ثبتی و حقوقی یاری می نماید چرا که اداره ثبت شرکتها قزوین جهت انجام پروسه ثبت شرکت به صورت حضوری پذیرای متقاضیان نخواهد بود و ، متقاضیان انجام ثبت شرکتها باید از طریق سامانه ثبت شرکتها ثبت نام های لازم را برای تعیین پذیرش اولیه اتجام دهند. لذا می توانید راهنمایی های لازم و مراحل انجام کار در این زمینه را از همکاران ما جویا شوید.

آدرس اداره ثبت شرکتها قزوین

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها اردبیل

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها اردبیل

ثبت شرکت یکی از اقدامات حقوقی اولیه برای راه اندازی یک کسب و کار می باشد. شهر اردبیل  با داشتن ظرفیت های کافی برای اشتغال این امکارن را برای توسعه کسب و کارها و ایجاد مشاغل جدید فراهم می کند . چنانچه متقاضی انجام پروسه ثبت شرکت در اردبیل در زمینه انواع شرکتهای تولیدی، بازرگانی ، پیمانکاری ، خدماتی و …هستید، اخذ مشاوره حقوقی و راهنماییهای لازم در زمینه مدارک ، زمان ، هزینه ها و شرایط انجام و ثبت شرکت در اردبیل موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد گردید و شما عزیزان با اشراف به مسائل حقوقی و روال انجام کار که بخشی از آن به صورت الکترونیکی و بخشی به صورت حضوری انجام می پذیرد آشنایی کامل پیدا خواهید کرد  . لذا همکاران ما در مؤسسه حقوقی آفرینش با ارائه اطلاعات لازم در این زمینه شما بزرگواران را راهنمایی خواهند نمود.

جهت انجام ثبت شرکت در اردبیل لازم است ابتدا با انواع شرکتهای حقوقی جهت ثبت آشنا گردید در همین راستا به توضیح مختصر و اجمالی در خصوص انواع شرکتهای تجاری می پردازیم تا با شناخت شرایط و ویژگی های کلی هر نوع از این شرکتها بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید : 

شرکتهای سامی عام: شرکتهایی هستند که در آن بخشی از سرمایه از طریق پذیره نویسی سهام در بورس از طریق فروش سهام به مردم تأمین می گردد و برای ثبت حداقل نیاز به ۵ نفر سهام دار دارد.که باید ۲۰ درصد سهام توسط سهامداران تادیه گردد. 

شرکت سهامی خاص: شرکتهایی هستند که سرمایه درآنها به صورت سهام می باشد و کل سرمایه از طریق سهامداران تأمین می گردد برای ثبت این دسته از شرکت ها حداقل حضور ۳ نفر سهامدار و ۲ نفر بازرس الزامی است

شرکت با مسئولیت محدود : در این دسته از شرکتها سرمایه به صورت سهم الشرکه بود ، از انواع متداول اشخاص حقوقی می باشد که با حداقل ۲ شریک قابلیت ثبت را دارد و نیاز به پرداخت وجه سرمایه تعیین شده ندارد 

شرکت تضامنی :این دسته از شرکتها دارای مسئولیت تضامنی برای شرکا در قبال بدهکاران هستند و اصولاً برای ثبت شرکتهای مالی مانند صرافی ها به کار می روند

شرکت تعاونی ا: ز اواع شرکتهایی هستند که برای تولید و مصرف و عرضه به ثبت می رسند حداق نیاز به ۷ نفر مؤسس با میزان مشارکت یکسان و همچنین اخذ موافق اصولی از صندوق تعاون می باشند.

جهت اخذ اطلاعات تکمیلی در زمینه هر یک از انواع شرکتهای اعلام شده می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش در ارتباط باشید. پس از آشنایی با انواع شرکتها جهت ثبت در اردبیل لازم است به زمان و مدارک مورد نیاز نیز اشاره شود.

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها اردبیل

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت:

برای ثبت شرکت در اردبیل نیاز به مدارک ذیل می باشد :

  • شناسنامه و کارت ملی تمامی ااعضا  اعم از سهامداران و اعضای هیدت مدیره
  • آدرس و کدپستی دقیق محل سکونت اعضا به همراه شماره تماس
  • آدرس و کدپستی محل دفتر مرکزی شرکت
  • مدرک تحصیلی برای موضوعاتی که نیاز به مدرک مرتبط دارند.
  • تکمیل فرم پیشنویس اساسنامه جهت تصویب هیئت مؤسس

جهت دانلود پیشنویس اساسنامه از این قسمت اقدام نمایید

زمان ثبت شرکت در اردبیل

با توجه به اینکه روال ثبت شرکت در استانها و شهرهای مختلف از نظر بازه زمانی متفاوت است لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت در اردبیل حداقل به ۲ هفته زمان نیاز می باشد . لذا پس از اخذ اطلاعات در خصوص آدرس و شماره تماس اداره ثبت شرکتها اردبیل و اخذ اطلاعات و مشاوره حقوقی لازم می توانید اقدام به انجام پروسه ثبت نمایید. البته باید به این نکته نیز توجه شود که تنظیم اساسنامه و مدارک ثبتی شرکت از همان ابتدا میزان تعهدات مؤسسین را در مقابل اشخاص ثالث و همچنین سایر شرکا مشخص می کند لذا با اخذ اطلاعات تکمیلی در این زمینه و اخذ مشاوره های لازم از کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش می توانید با اطمینان خاطر و اشراف به مسادل حقوقی تعیین شده اقدام به ثیت تاسیس نمایید.

همکاران ما می توانند شما بزرگواران را در انتخاب و تدوین موضوع فعالیت ، تنظیم اوراق و اسانامه جهت ثبت شرکت در اردبیل یاری نمایند. برای اخذ اطلاعات در زمینه انتخاب نام مناسب برای شرکت و تدوین موضوعاتی کامل و همه جانبه برای فعالیتهای صنفی مرتبط با کارشناسان ما در تماس باشید. آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها اردبیل

ذکر این نکته نیز ضروری می باشد که اداره ثبت شرکتها اردبیل که در هر استان زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک زیر مجوعه قوه قضاییه فعالیت می نماید ،علاوه بر اینکه متصدی ثبت شرکتها می باشد وظایف و اختیاراتی دیگری را نیز از جمله

ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری در حوزه  استان مربوطه

پلمپ دفاتر تجاری برای شرکتها و تجار

ثبت شعبه و نمایندگی برای شرکتهای داخلی و خارجی

تعیین نام برای شرکتها

انجام تغییرات و صورتجلسات ثبتی شرکتها پس از ثبت

تایید و تصویب انتقال سهام

پاسخ به استعلامات ادارات دولتی و سازمانها جهت احراز آخرین شرایط ثبتی شرکتها

مؤسسه حقوقی آفرینش جهت انجام کلیه امور ذکر شده که در حیطه وظایف و اختیارات اداره ثبت شرکتها اردبیل می باشد شما بزرگوران را با ارائه مشاوره های ثبتی و حقوقی یاری می نماید چرا که اداره ثبت شرکتها اردبیل جهت انجام پروسه ثبت شرکت به صورت حضوری پذیرای متقاضیان نخواهد بود و ، متقاضیان انجام ثبت شرکتها باید از طریق سامانه ثبت شرکتها ثبت نام های لازم را برای تعیین پذیرش اولیه اتجام دهند. لذا می توانید راهنمایی های لازم و مراحل انجام کار در این زمینه را از همکاران ما جویا شوید.

آدرس اداره ثبت شرکتها اردبیل

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها شیراز

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها شیراز

ثبت شرکت یکی از اقدامات حقوقی اولیه برای راه اندازی یک کسب و کار می باشد. شهر شیراز  با داشتن ظرفیت های کافی برای اشتغال این امکارن را برای توسعه کسب و کارها و ایجاد مشاغل جدید فراهم می کند . چنانچه متقاضی انجام پروسه ثبت شرکت در شیراز در زمینه انواع شرکتهای تولیدی، بازرگانی ، پیمانکاری ، خدماتی و …هستید، اخذ مشاوره حقوقی و راهنماییهای لازم در زمینه مدارک ، زمان ، هزینه ها و شرایط انجام و ثبت شرکت در شیراز موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد گردید و شما عزیزان با اشراف به مسائل حقوقی و روال انجام کار که بخشی از آن به صورت الکترونیکی و بخشی به صورت حضوری انجام می پذیرد آشنایی کامل پیدا خواهید کرد  . لذا همکاران ما در مؤسسه حقوقی آفرینش با ارائه اطلاعات لازم در این زمینه شما بزرگواران را راهنمایی خواهند نمود.

جهت انجام ثبت شرکت در شیراز لازم است ابتدا با انواع شرکتهای حقوقی جهت ثبت آشنا گردید در همین راستا به توضیح مختصر و اجمالی در خصوص انواع شرکتهای تجاری می پردازیم تا با شناخت شرایط و ویژگی های کلی هر نوع از این شرکتها بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید : 

شرکتهای سامی عام: شرکتهایی هستند که در آن بخشی از سرمایه از طریق پذیره نویسی سهام در بورس از طریق فروش سهام به مردم تأمین می گردد و برای ثبت حداقل نیاز به ۵ نفر سهام دار دارد.که باید ۲۰ درصد سهام توسط سهامداران تادیه گردد. 

شرکت سهامی خاص: شرکتهایی هستند که سرمایه درآنها به صورت سهام می باشد و کل سرمایه از طریق سهامداران تأمین می گردد برای ثبت این دسته از شرکت ها حداقل حضور ۳ نفر سهامدار و ۲ نفر بازرس الزامی است

شرکت با مسئولیت محدود : در این دسته از شرکتها سرمایه به صورت سهم الشرکه بود ، از انواع متداول اشخاص حقوقی می باشد که با حداقل ۲ شریک قابلیت ثبت را دارد و نیاز به پرداخت وجه سرمایه تعیین شده ندارد 

شرکت تضامنی :این دسته از شرکتها دارای مسئولیت تضامنی برای شرکا در قبال بدهکاران هستند و اصولاً برای ثبت شرکتهای مالی مانند صرافی ها به کار می روند

شرکت تعاونی ا: ز اواع شرکتهایی هستند که برای تولید و مصرف و عرضه به ثبت می رسند حداق نیاز به ۷ نفر مؤسس با میزان مشارکت یکسان و همچنین اخذ موافق اصولی از صندوق تعاون می باشند.

جهت اخذ اطلاعات تکمیلی در زمینه هر یک از انواع شرکتهای اعلام شده می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش در ارتباط باشید. پس از آشنایی با انواع شرکتها جهت ثبت در شیرازلازم است به زمان و مدارک مورد نیاز نیز اشاره شود.

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها شیراز

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت:

برای ثبت شرکت در شیراز نیاز به مدارک ذیل می باشد :

  • شناسنامه و کارت ملی تمامی ااعضا  اعم از سهامداران و اعضای هیدت مدیره
  • آدرس و کدپستی دقیق محل سکونت اعضا به همراه شماره تماس
  • آدرس و کدپستی محل دفتر مرکزی شرکت
  • مدرک تحصیلی برای موضوعاتی که نیاز به مدرک مرتبط دارند.
  • تکمیل فرم پیشنویس اساسنامه جهت تصویب هیئت مؤسس

جهت دانلود پیشنویس اساسنامه از این قسمت اقدام نمایید

زمان ثبت شرکت در شیراز

با توجه به اینکه روال ثبت شرکت در استانها و شهرهای مختلف از نظر بازه زمانی متفاوت است لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت در شیراز حداقل به ۲ هفته زمان نیاز می باشد . لذا پس از اخذ اطلاعات در خصوص آدرس و شماره تماس اداره ثبت شرکتها شیراز و اخذ اطلاعات و مشاوره حقوقی لازم می توانید اقدام به انجام پروسه ثبت نمایید. البته باید به این نکته نیز توجه شود که تنظیم اساسنامه و مدارک ثبتی شرکت از همان ابتدا میزان تعهدات مؤسسین را در مقابل اشخاص ثالث و همچنین سایر شرکا مشخص می کند لذا با اخذ اطلاعات تکمیلی در این زمینه و اخذ مشاوره های لازم از کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش می توانید با اطمینان خاطر و اشراف به مسادل حقوقی تعیین شده اقدام به ثیت تاسیس نمایید.

همکاران ما می توانند شما بزرگواران را در انتخاب و تدوین موضوع فعالیت ، تنظیم اوراق و اسانامه جهت ثبت شرکت در شیراز یاری نمایند. برای اخذ اطلاعات در زمینه انتخاب نام مناسب برای شرکت و تدوین موضوعاتی کامل و همه جانبه برای فعالیتهای صنفی مرتبط با کارشناسان ما در تماس باشید. آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها شیراز

ذکر این نکته نیز ضروری می باشد که اداره ثبت شرکتها شیراز که در هر استان زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک زیر مجوعه قوه قضاییه فعالیت می نماید ،علاوه بر اینکه متصدی ثبت شرکتها می باشد وظایف و اختیاراتی دیگری را نیز از جمله

ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری در حوزه  استان مربوطه

پلمپ دفاتر تجاری برای شرکتها و تجار

ثبت شعبه و نمایندگی برای شرکتهای داخلی و خارجی

تعیین نام برای شرکتها

انجام تغییرات و صورتجلسات ثبتی شرکتها پس از ثبت

تایید و تصویب انتقال سهام

پاسخ به استعلامات ادارات دولتی و سازمانها جهت احراز آخرین شرایط ثبتی شرکتها

مؤسسه حقوقی آفرینش جهت انجام کلیه امور ذکر شده که در حیطه وظایف و اختیارات اداره ثبت شرکتها شیراز می باشد شما بزرگوران را با ارائه مشاوره های ثبتی و حقوقی یاری می نماید چرا که اداره ثبت شرکتها شیراز  جهت انجام پروسه ثبت شرکت به صورت حضوری پذیرای متقاضیان نخواهد بود و ، متقاضیان انجام ثبت شرکتها باید از طریق سامانه ثبت شرکتها ثبت نام های لازم را برای تعیین پذیرش اولیه اتجام دهند. لذا می توانید راهنمایی های لازم و مراحل انجام کار در این زمینه را از همکاران ما جویا شوید.

آدرس اداره ثبت شرکتها شیراز

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها مشهد

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها مشهد

ثبت شرکت یکی از اقدامات حقوقی اولیه برای راه اندازی یک کسب و کار می باشد. شهر مشهد  با داشتن ظرفیت های کافی برای اشتغال این امکارن را برای توسعه کسب و کارها و ایجاد مشاغل جدید فراهم می کند . چنانچه متقاضی انجام پروسه ثبت شرکت در مشهد  در زمینه انواع شرکتهای تولیدی، بازرگانی ، پیمانکاری ، خدماتی و …هستید، اخذ مشاوره حقوقی و راهنماییهای لازم در زمینه مدارک ، زمان ، هزینه ها و شرایط انجام و ثبت شرکت در مشهد موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد گردید و شما عزیزان با اشراف به مسائل حقوقی و روال انجام کار که بخشی از آن به صورت الکترونیکی و بخشی به صورت حضوری انجام می پذیرد آشنایی کامل پیدا خواهید کرد  . لذا همکاران ما در مؤسسه حقوقی آفرینش با ارائه اطلاعات لازم در این زمینه شما بزرگواران را راهنمایی خواهند نمود.

جهت انجام ثبت شرکت در مشهد  لازم است ابتدا با انواع شرکتهای حقوقی جهت ثبت آشنا گردید در همین راستا به توضیح مختصر و اجمالی در خصوص انواع شرکتهای تجاری می پردازیم تا با شناخت شرایط و ویژگی های کلی هر نوع از این شرکتها بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید : 

شرکتهای سامی عام: شرکتهایی هستند که در آن بخشی از سرمایه از طریق پذیره نویسی سهام در بورس از طریق فروش سهام به مردم تأمین می گردد و برای ثبت حداقل نیاز به ۵ نفر سهام دار دارد.که باید ۲۰ درصد سهام توسط سهامداران تادیه گردد. 

شرکت سهامی خاص: شرکتهایی هستند که سرمایه درآنها به صورت سهام می باشد و کل سرمایه از طریق سهامداران تأمین می گردد برای ثبت این دسته از شرکت ها حداقل حضور ۳ نفر سهامدار و ۲ نفر بازرس الزامی است

شرکت با مسئولیت محدود : در این دسته از شرکتها سرمایه به صورت سهم الشرکه بود ، از انواع متداول اشخاص حقوقی می باشد که با حداقل ۲ شریک قابلیت ثبت را دارد و نیاز به پرداخت وجه سرمایه تعیین شده ندارد 

شرکت تضامنی :این دسته از شرکتها دارای مسئولیت تضامنی برای شرکا در قبال بدهکاران هستند و اصولاً برای ثبت شرکتهای مالی مانند صرافی ها به کار می روند

شرکت تعاونی ا: ز اواع شرکتهایی هستند که برای تولید و مصرف و عرضه به ثبت می رسند حداق نیاز به ۷ نفر مؤسس با میزان مشارکت یکسان و همچنین اخذ موافق اصولی از صندوق تعاون می باشند.

جهت اخذ اطلاعات تکمیلی در زمینه هر یک از انواع شرکتهای اعلام شده می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش در ارتباط باشید. پس از آشنایی با انواع شرکتها جهت ثبت در مشهدلازم است به زمان و مدارک مورد نیاز نیز اشاره شود.

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها مشهد

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت:

برای ثبت شرکت در مشهد نیاز به مدارک ذیل می باشد :

  • شناسنامه و کارت ملی تمامی ااعضا  اعم از سهامداران و اعضای هیدت مدیره
  • آدرس و کدپستی دقیق محل سکونت اعضا به همراه شماره تماس
  • آدرس و کدپستی محل دفتر مرکزی شرکت
  • مدرک تحصیلی برای موضوعاتی که نیاز به مدرک مرتبط دارند.
  • تکمیل فرم پیشنویس اساسنامه جهت تصویب هیئت مؤسس

جهت دانلود پیشنویس اساسنامه از این قسمت اقدام نمایید

زمان ثبت شرکت در مشهد

با توجه به اینکه روال ثبت شرکت در استانها و شهرهای مختلف از نظر بازه زمانی متفاوت است لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت در مشهد حداقل به ۲ هفته زمان نیاز می باشد . لذا پس از اخذ اطلاعات در خصوص آدرس و شماره تماس اداره ثبت شرکتها مشهد و اخذ اطلاعات و مشاوره حقوقی لازم می توانید اقدام به انجام پروسه ثبت نمایید. البته باید به این نکته نیز توجه شود که تنظیم اساسنامه و مدارک ثبتی شرکت از همان ابتدا میزان تعهدات مؤسسین را در مقابل اشخاص ثالث و همچنین سایر شرکا مشخص می کند لذا با اخذ اطلاعات تکمیلی در این زمینه و اخذ مشاوره های لازم از کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش می توانید با اطمینان خاطر و اشراف به مسادل حقوقی تعیین شده اقدام به ثیت تاسیس نمایید.

همکاران ما می توانند شما بزرگواران را در انتخاب و تدوین موضوع فعالیت ، تنظیم اوراق و اسانامه جهت ثبت شرکت در مشهد یاری نمایند. برای اخذ اطلاعات در زمینه انتخاب نام مناسب برای شرکت و تدوین موضوعاتی کامل و همه جانبه برای فعالیتهای صنفی مرتبط با کارشناسان ما در تماس باشید. آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها مشهد

ذکر این نکته نیز ضروری می باشد که اداره ثبت شرکتها مشهد که در هر استان زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک زیر مجوعه قوه قضاییه فعالیت می نماید ،علاوه بر اینکه متصدی ثبت شرکتها می باشد وظایف و اختیاراتی دیگری را نیز از جمله

ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری در حوزه  استان مربوطه

پلمپ دفاتر تجاری برای شرکتها و تجار

ثبت شعبه و نمایندگی برای شرکتهای داخلی و خارجی

تعیین نام برای شرکتها

انجام تغییرات و صورتجلسات ثبتی شرکتها پس از ثبت

تایید و تصویب انتقال سهام

پاسخ به استعلامات ادارات دولتی و سازمانها جهت احراز آخرین شرایط ثبتی شرکتها

مؤسسه حقوقی آفرینش جهت انجام کلیه امور ذکر شده که در حیطه وظایف و اختیارات اداره ثبت شرکتها مشهدمی باشد شما بزرگوران را با ارائه مشاوره های ثبتی و حقوقی یاری می نماید چرا که اداره ثبت شرکتها مشهد  جهت انجام پروسه ثبت شرکت به صورت حضوری پذیرای متقاضیان نخواهد بود و ، متقاضیان انجام ثبت شرکتها باید از طریق سامانه ثبت شرکتها ثبت نام های لازم را برای تعیین پذیرش اولیه اتجام دهند. لذا می توانید راهنمایی های لازم و مراحل انجام کار در این زمینه را از همکاران ما جویا شوید.

آدرس اداره ثبت شرکتها مشهد

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها اصفهان

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها اصفهان

ثبت شرکت یکی از اقدامات حقوقی اولیه برای راه اندازی یک کسب و کار می باشد. شهراصفهان  با داشتن ظرفیت های کافی برای اشتغال این امکارن را برای توسعه کسب و کارها و ایجاد مشاغل جدید فراهم می کند . چنانچه متقاضی انجام پروسه ثبت شرکت دراصفهان  در زمینه انواع شرکتهای تولیدی، بازرگانی ، پیمانکاری ، خدماتی و …هستید، اخذ مشاوره حقوقی و راهنماییهای لازم در زمینه مدارک ، زمان ، هزینه ها و شرایط انجام و ثبت شرکت در اصفهان موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد گردید و شما عزیزان با اشراف به مسائل حقوقی و روال انجام کار که بخشی از آن به صورت الکترونیکی و بخشی به صورت حضوری انجام می پذیرد آشنایی کامل پیدا خواهید کرد  . لذا همکاران ما در مؤسسه حقوقی آفرینش با ارائه اطلاعات لازم در این زمینه شما بزرگواران را راهنمایی خواهند نمود.

جهت انجام ثبت شرکت در اصفهان  لازم است ابتدا با انواع شرکتهای حقوقی جهت ثبت آشنا گردید در همین راستا به توضیح مختصر و اجمالی در خصوص انواع شرکتهای تجاری می پردازیم تا با شناخت شرایط و ویژگی های کلی هر نوع از این شرکتها بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید : 

شرکتهای سامی عام: شرکتهایی هستند که در آن بخشی از سرمایه از طریق پذیره نویسی سهام در بورس از طریق فروش سهام به مردم تأمین می گردد و برای ثبت حداقل نیاز به ۵ نفر سهام دار دارد.که باید ۲۰ درصد سهام توسط سهامداران تادیه گردد. 

شرکت سهامی خاص: شرکتهایی هستند که سرمایه درآنها به صورت سهام می باشد و کل سرمایه از طریق سهامداران تأمین می گردد برای ثبت این دسته از شرکت ها حداقل حضور ۳ نفر سهامدار و ۲ نفر بازرس الزامی است

شرکت با مسئولیت محدود : در این دسته از شرکتها سرمایه به صورت سهم الشرکه بود ، از انواع متداول اشخاص حقوقی می باشد که با حداقل ۲ شریک قابلیت ثبت را دارد و نیاز به پرداخت وجه سرمایه تعیین شده ندارد 

شرکت تضامنی :این دسته از شرکتها دارای مسئولیت تضامنی برای شرکا در قبال بدهکاران هستند و اصولاً برای ثبت شرکتهای مالی مانند صرافی ها به کار می روند

شرکت تعاونی ا: ز اواع شرکتهایی هستند که برای تولید و مصرف و عرضه به ثبت می رسند حداق نیاز به ۷ نفر مؤسس با میزان مشارکت یکسان و همچنین اخذ موافق اصولی از صندوق تعاون می باشند.

جهت اخذ اطلاعات تکمیلی در زمینه هر یک از انواع شرکتهای اعلام شده می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش در ارتباط باشید. پس از آشنایی با انواع شرکتها جهت ثبت در اصفهانلازم است به زمان و مدارک مورد نیاز نیز اشاره شود.

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها اصفهان

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت:

برای ثبت شرکت در اصفهان نیاز به مدارک ذیل می باشد :

  • شناسنامه و کارت ملی تمامی ااعضا  اعم از سهامداران و اعضای هیدت مدیره
  • آدرس و کدپستی دقیق محل سکونت اعضا به همراه شماره تماس
  • آدرس و کدپستی محل دفتر مرکزی شرکت
  • مدرک تحصیلی برای موضوعاتی که نیاز به مدرک مرتبط دارند.
  • تکمیل فرم پیشنویس اساسنامه جهت تصویب هیئت مؤسس

جهت دانلود پیشنویس اساسنامه از این قسمت اقدام نمایید

زمان ثبت شرکت در اصفهان

با توجه به اینکه روال ثبت شرکت در استانها و شهرهای مختلف از نظر بازه زمانی متفاوت است لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت در .اصفهانحداقل به ۲ هفته زمان نیاز می باشد . لذا پس از اخذ اطلاعات در خصوص آدرس و شماره تماس اداره ثبت شرکتها اصفهان و اخذ اطلاعات و مشاوره حقوقی لازم می توانید اقدام به انجام پروسه ثبت نمایید. البته باید به این نکته نیز توجه شود که تنظیم اساسنامه و مدارک ثبتی شرکت از همان ابتدا میزان تعهدات مؤسسین را در مقابل اشخاص ثالث و همچنین سایر شرکا مشخص می کند لذا با اخذ اطلاعات تکمیلی در این زمینه و اخذ مشاوره های لازم از کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش می توانید با اطمینان خاطر و اشراف به مسادل حقوقی تعیین شده اقدام به ثیت تاسیس نمایید.

همکاران ما می توانند شما بزرگواران را در انتخاب و تدوین موضوع فعالیت ، تنظیم اوراق و اسانامه جهت ثبت شرکت در اصفهان یاری نمایند. برای اخذ اطلاعات در زمینه انتخاب نام مناسب برای شرکت و تدوین موضوعاتی کامل و همه جانبه برای فعالیتهای صنفی مرتبط با کارشناسان ما در تماس باشید. آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها اصفهان

ذکر این نکته نیز ضروری می باشد که اداره ثبت شرکتها اصفهان  که در هر استان زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک زیر مجوعه قوه قضاییه فعالیت می نماید ،علاوه بر اینکه متصدی ثبت شرکتها می باشد وظایف و اختیاراتی دیگری را نیز از جمله

ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری در حوزه  استان مربوطه

پلمپ دفاتر تجاری برای شرکتها و تجار

ثبت شعبه و نمایندگی برای شرکتهای داخلی و خارجی

تعیین نام برای شرکتها

انجام تغییرات و صورتجلسات ثبتی شرکتها پس از ثبت

تایید و تصویب انتقال سهام

پاسخ به استعلامات ادارات دولتی و سازمانها جهت احراز آخرین شرایط ثبتی شرکتها

مؤسسه حقوقی آفرینش جهت انجام کلیه امور ذکر شده که در حیطه وظایف و اختیارات اداره ثبت شرکتها اصفهان می باشد شما بزرگوران را با ارائه مشاوره های ثبتی و حقوقی یاری می نماید چرا که اداره ثبت شرکتها اصفهان جهت انجام پروسه ثبت شرکت به صورت حضوری پذیرای متقاضیان نخواهد بود و ، متقاضیان انجام ثبت شرکتها باید از طریق سامانه ثبت شرکتها ثبت نام های لازم را برای تعیین پذیرش اولیه اتجام دهند. لذا می توانید راهنمایی های لازم و مراحل انجام کار در این زمینه را از همکاران ما جویا شوید.

آدرس اداره ثبت شرکتها اصفهان

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها کرج

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها کرج

ثبت شرکت یکی از اقدامات حقوقی اولیه برای راه اندازی یک کسب و کار می باشد. شهر کرج  با داشتن ظرفیت های کافی برای اشتغال این امکارن را برای توسعه کسب و کارها و ایجاد مشاغل جدید فراهم می کند . چنانچه متقاضی انجام پروسه ثبت شرکت درکرج  در زمینه انواع شرکتهای تولیدی، بازرگانی ، پیمانکاری ، خدماتی و …هستید، اخذ مشاوره حقوقی و راهنماییهای لازم در زمینه مدارک ، زمان ، هزینه ها و شرایط انجام و ثبت شرکت در کرج موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد گردید و شما عزیزان با اشراف به مسائل حقوقی و روال انجام کار که بخشی از آن به صورت الکترونیکی و بخشی به صورت حضوری انجام می پذیرد آشنایی کامل پیدا خواهید کرد  . لذا همکاران ما در مؤسسه حقوقی آفرینش با ارائه اطلاعات لازم در این زمینه شما بزرگواران را راهنمایی خواهند نمود.

جهت انجام ثبت شرکت در کرج  لازم است ابتدا با انواع شرکتهای حقوقی جهت ثبت آشنا گردید در همین راستا به توضیح مختصر و اجمالی در خصوص انواع شرکتهای تجاری می پردازیم تا با شناخت شرایط و ویژگی های کلی هر نوع از این شرکتها بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید : 

شرکتهای سامی عام: شرکتهایی هستند که در آن بخشی از سرمایه از طریق پذیره نویسی سهام در بورس از طریق فروش سهام به مردم تأمین می گردد و برای ثبت حداقل نیاز به ۵ نفر سهام دار دارد.که باید ۲۰ درصد سهام توسط سهامداران تادیه گردد. 

شرکت سهامی خاص: شرکتهایی هستند که سرمایه درآنها به صورت سهام می باشد و کل سرمایه از طریق سهامداران تأمین می گردد برای ثبت این دسته از شرکت ها حداقل حضور ۳ نفر سهامدار و ۲ نفر بازرس الزامی است

شرکت با مسئولیت محدود : در این دسته از شرکتها سرمایه به صورت سهم الشرکه بود ، از انواع متداول اشخاص حقوقی می باشد که با حداقل ۲ شریک قابلیت ثبت را دارد و نیاز به پرداخت وجه سرمایه تعیین شده ندارد 

شرکت تضامنی :این دسته از شرکتها دارای مسئولیت تضامنی برای شرکا در قبال بدهکاران هستند و اصولاً برای ثبت شرکتهای مالی مانند صرافی ها به کار می روند

شرکت تعاونی ا: ز اواع شرکتهایی هستند که برای تولید و مصرف و عرضه به ثبت می رسند حداق نیاز به ۷ نفر مؤسس با میزان مشارکت یکسان و همچنین اخذ موافق اصولی از صندوق تعاون می باشند.

جهت اخذ اطلاعات تکمیلی در زمینه هر یک از انواع شرکتهای اعلام شده می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش در ارتباط باشید. پس از آشنایی با انواع شرکتها جهت ثبت در ….. لازم است به زمان و مدارک مورد نیاز نیز اشاره شود.

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها کرج

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت:

برای ثبت شرکت در کرج نیاز به مدارک ذیل می باشد :

  • شناسنامه و کارت ملی تمامی ااعضا  اعم از سهامداران و اعضای هیدت مدیره
  • آدرس و کدپستی دقیق محل سکونت اعضا به همراه شماره تماس
  • آدرس و کدپستی محل دفتر مرکزی شرکت
  • مدرک تحصیلی برای موضوعاتی که نیاز به مدرک مرتبط دارند.
  • تکمیل فرم پیشنویس اساسنامه جهت تصویب هیئت مؤسس

جهت دانلود پیشنویس اساسنامه از این قسمت اقدام نمایید

زمان ثبت شرکت در کرج 

با توجه به اینکه روال ثبت شرکت در استانها و شهرهای مختلف از نظر بازه زمانی متفاوت است لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت در ….. حداقل به ۲ هفته زمان نیاز می باشد . لذا پس از اخذ اطلاعات در خصوص آدرس و شماره تماس اداره ثبت شرکتها کرج و اخذ اطلاعات و مشاوره حقوقی لازم می توانید اقدام به انجام پروسه ثبت نمایید. البته باید به این نکته نیز توجه شود که تنظیم اساسنامه و مدارک ثبتی شرکت از همان ابتدا میزان تعهدات مؤسسین را در مقابل اشخاص ثالث و همچنین سایر شرکا مشخص می کند لذا با اخذ اطلاعات تکمیلی در این زمینه و اخذ مشاوره های لازم از کارشناسان مؤسسه حقوقی آفرینش می توانید با اطمینان خاطر و اشراف به مسادل حقوقی تعیین شده اقدام به ثیت تاسیس نمایید.

همکاران ما می توانند شما بزرگواران را در انتخاب و تدوین موضوع فعالیت ، تنظیم اوراق و اسانامه جهت ثبت شرکت در کرج یاری نمایند. برای اخذ اطلاعات در زمینه انتخاب نام مناسب برای شرکت و تدوین موضوعاتی کامل و همه جانبه برای فعالیتهای صنفی مرتبط با کارشناسان ما در تماس باشید. آدرس و شماره تلفن اداره ثبت شرکتها کرج 

ذکر این نکته نیز ضروری می باشد که اداره ثبت شرکتها کرج   که در هر استان زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک زیر مجوعه قوه قضاییه فعالیت می نماید ،علاوه بر اینکه متصدی ثبت شرکتها می باشد وظایف و اختیاراتی دیگری را نیز از جمله

ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری در حوزه  استان مربوطه

پلمپ دفاتر تجاری برای شرکتها و تجار

ثبت شعبه و نمایندگی برای شرکتهای داخلی و خارجی

تعیین نام برای شرکتها

انجام تغییرات و صورتجلسات ثبتی شرکتها پس از ثبت

تایید و تصویب انتقال سهام

پاسخ به استعلامات ادارات دولتی و سازمانها جهت احراز آخرین شرایط ثبتی شرکتها

مؤسسه حقوقی آفرینش جهت انجام کلیه امور ذکر شده که در حیطه وظایف و اختیارات اداره ثبت شرکتها کرج  می باشد شما بزرگوران را با ارائه مشاوره های ثبتی و حقوقی یاری می نماید چرا که اداره ثبت شرکتها کرج  جهت انجام پروسه ثبت شرکت به صورت حضوری پذیرای متقاضیان نخواهد بود و ، متقاضیان انجام ثبت شرکتها باید از طریق سامانه ثبت شرکتها ثبت نام های لازم را برای تعیین پذیرش اولیه اتجام دهند. لذا می توانید راهنمایی های لازم و مراحل انجام کار در این زمینه را از همکاران ما جویا شوید.

آدرس اداره ثبت شرکتها کرج: کرج آزادگان ابنتدای خیابان مطهری