ثبت علامت تجاری و برند در تبریز

ثبت علامت تجاری و برند در تبریز

شهر تبریز از دیرباز مهد تجارت و پل ارتباطی ایران با کشورهای همسایه غربی جهت امور تجاری بوده است. وجود کارخانه های بزرگ تولیدی مخصوصاً در زمینه مواد غذایی حاکی از آن است که جهت گسترش این بستر تجاری تلاشهای زیادی صورت گرفته است. لذا جهت نیل به اهداف بالاتر در این راستا می توان از شیوه های نوین بازاریابی و تبلیغات جهت فتح بازارهای جهانی استفاده نمود. برندسازی و ثبت علامت تجاری در تبریز از جمله موارد مهم در راستای دستیابی به این هدف است. ثبت برند در تبریز در تمامی رسته های شغلی اعم از پوشاک، مواد غذایی ، صنعت ، دکوراسیون و… امکان رشد و توسعه آن رسته شغلی را فراهم می کند. جهت ثبت علامت تجاری  در تبریز می توان ابتدا با بهره گیری از اسامی و فرهنگ قوی و پر محتوا نام های آذری ابتدا برندی مناسب را انتخاب نمود. پس از آن با فراهم نمودن مدارک ثبت برند در تبریز شرایط ثبت علامت تجاری  در تبریز را ایجاد و اقدام به این امر نمود.

مزایای ثبت علامت تجاری  در تبریز

  • اخذ وام و تسهیلات بر مبنای ارزش گذاری برند بعد از ثبت علامت تجاری  در تبریز 
  • متمایز نمودن کالاها و خدمات با تخصیصی نام و نشانی خاص
  • اخذ و اعطای نمایندگی صرفاً با ثبت برند در تبریز ممکن می گردد
  • جلوگیری از فله فروشی و عرضه کالا بدون نام و نشان
  • حضور در بازارهای جهانی
  • جذب مشتری و سنجش میزان وفاداری مشتریان در میزان استفاده مجدد از کالاها و خدمات بعد از ثبت برند در تبریز
  • صادرات کالاها با نام و نشان مشخص
  • بالا رفتن ارزش تجاری بنگاه مالک برند بعد از ثبت علامت تجاری  در تبریز و انجام پروسه برندسازی
  • مقابله با هر گونه سو استفاده احتمالی از نام محصولات و خدمات با ثبت برند در تبریز صورت می گیرد.

مشاوره ثبت علامت تجاری  در تبریز

از آنجایی که ثبت برند پروسه ای تخصصی و جز جدا ناپذیر هر کسب و کار موفقی می باشد، ضروری است که با داشتن اطلاعات تخصصی و حقوقی اقدام به ثبت برند در تبریز نمایید. تا برای برندسازی و انجام پروسه توسعه کسب و کار و تبلیغات ، موانع احتمالی را به راحتی پپشت سر بگزارید. برای اخذ مشاوره های حقوقی تخصصی در زمینه ثبت برند در تبریز  با کارشناسان مؤسسه تماس حاصل نمایید.

هدف از ثبت برند در تبریز

از آنجایی که رقابت میان صاحبان مشاغل در عرصه صنعت ، تولید و تجارت در تبریز بیش از پیش نمایان شده است ، در این میان ثبت برند در تبریز برای ارائه خدمات و محصولات بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که با ثبت برند در تبریز مسیری مناسب برای تبلیغات و جذب مشتری ایجاد می گردد. علاوه بر این کارخانجات می توانند با ثبت برندهای مختلف برای محصولات خود تنوع کالایی را در بازار مصرف حفظ کنند. کارشناسان و متخصصان مؤسسه آفرینش با بهره گیری از آخرین متدهای برندسازی شما متقاضیان گرامی را جهت ثبت برند در تبریز راهنمایی خواهند نمود.

مدارک ثبت علامت تجاری  در تبریز

جهت ثبت برند در تبریز مدارک تشخصی هویت شامل شناسنامه و کارت ملی ، مدارک دال بر فعالیت اشخاص (که مدارک زیادی در این بخش با توجه به نوع خدمات و کالاها مورد ـدیید قرار می گیرد همچون پروانه کسب ، مجوز اتحادیه ، مجوز اصناف ، جواز تأسیس، پروانه بهره برداری ، مدرک تحصیلی و …)و کارت بازرگانی برای برندهای غیر فارسی الزامی می باشد. مدارک ثبت برند در تبریز در قسمت راهنما سایت در فایل مدارک ثبت برند ذکر شده است که می توان با مراجعه به آن از مدارک اشخاص حقیقی و حقوقی برای ثبت برند در تبریز آگاه گردید. لازم به ذکر است که برای آگاهی از نوع مجوز با توجه به کالاها و خدمات درخواستی خود می توانید با کارشناسان و متخصصان مؤسسه آفرینش در تماس باشید تا با مجوز و مدرکی که در اختیار دارید جامع ترین و کاملترین لیست کالا و خدمات را برگزینید. پرا که هر چه قدر تعداد خدمات و کالاهایی که در تصدیق برند شما وجود دارد بیشتر و کاملتر باشد اجازه بهره برداری و جلوگیری از هرگونه سو استفاده نیز به مراتب بیشتر و کارا تر خواهد بود. لازم است که متقاضیان ثبت برند در تبریز با دانش وعلم و آگاهی اقدامات ثبت برند را انجام دهند تا مسیر برندسازی را  هموار تر نمایند.

مراحل ثبت علامت تجاری  در تبریز

مراحل و شرایطی که جهت ثبت برند در تبریز باید طی شود را در قسمت راهنما سایت با ذکر زمان هر مرحله می توانید مشاهده نمایید درصورت نیاز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مؤسسه آفرینش تماس حاصل نمایید. خلاصه مراحل ثبت برند در تبریز به شرح ذیل می باشد.

  • انتخاب نام مناسب و با محتوا جهت ثبت برند
  • اخذ استعلام سوابق ثبت یبرند
  • تجمیع مدارک مورد نیاز
  • ارسال اظهارنامه ثبت برند در تبریز به اداره ثبت برند
  • بررسی پرونده توسط کارشناس اداره
  •  صدور آگهی ثبت برند (آگهی اول )
  • انتشار آگهی تقاضای ثبت برند در تبریز در روزنامه رسمی کشور
  • انتظار ۳۰ روزه برای اعلام اعتراض معترضین
  • صدور آگهی رسمی ثبت برند و تخصیص شماره ثبت برند در تبریز  (آگهی دوم)
  • انتشار آگهی رسمی در روزنامه رسمی کشور
  • اخذ تصدیق
  • برندسازی و توسعه برند
  • تبلیغات و معرفی محصول و خدمات
  • ثبت طرح های بسته بندی و طرح های صنعتی بعد از ثبت برند در تبریز 

استعلام ثبت برند در تبریز

متقاضیان ثبت برند در تبریز لازم است که قبل از ارائه اظهارنامه ، اسامی پیشنهادی خود را بررسی نمایند تا سوابق ثبتی آنها مورد بررسی قرار بگیرد. این پروسه امکانسنجی توسط کارشناسان مؤسسه آفرینش انجام می گیرد که باعث می شود از ارسال اسامی که قبلاً ثبت شده خودداری شود تا از اتلاف  هزینه و زمان جلوگیری گردد. علاوه بر این با اخذ استعلام می توان برند مناسبی را که مشابه قطعی در طبقه کاری ندارد جهت ثبت برند در تبریز انتخاب نمود. برای کسب اطلاعات در زمینه نحوه اخذ استعلام و مدت زمان آن برای ثبت برند در تبریز با کارناسان مؤسسه در ارتباط باشید.

زمان ثبت برند در تبریز

ثبت برند در تبریز از زمان ارسال اظهارنامه تا اعلام نتیجه اولیه تقریباً ۴۰ روز می باشد . که البته اخذ تمامی مدارک و امور اداری مرتبط تا اخذ تصدیق ۴ ماه زمان بر خواهد بود. با توجه به حجم بالای پرونده های ارسالی برند و علائم تجاری جهت بررسی به اداره این زمان متغیر و اندکی طولانی می باشد. تجار و تولید کنندگتنی که در امر تجارت گاهی زمانهای اندک نیز برای آنان بسیار حائز اهمیت می باشد ، لازم است که برای ثبت برند در تبریز ، زمانبندی مناسبی را داشته باشند تا با توجه به ترافیک بالای پرونده ها و زمان پروسه کاری از نطر تجاری و عملکردی دچار مشکل نگردند. لذا لازم است در صورتی که برای ثبت برند در تبریز ، تصمیم گیری نموده و مدارک مورد نیاز هم در دسترس می باشدبا تعجیل در اننجام پروژه ، از زمان ثبت برند کاسته شود. جهت کسب ازلاعات کافی در خصوص زمان بندی ثبت برند در تبریز می توانید با کارشناسان مؤسسه آفرینش تماس حاصل نمایید.

ثبت برند لاتین در تبریز

متقاضیان ثبت برند در تبریز که خواهان ثبت برندهای غیر فارسی می باشند، لازم است که به همراه مدارک اعلام شده ، کارت بازرگانی معتبر نیز ارائه دهند. ثبت برند غیر فارسی در تبریز برای امر صادرات و تجارت بین المللی حائز اهمیت می باشد. با ثبت انواع برندهای غیر فارسی و یا ترکیبی از هر دو برند فارسی و غیر فارسی می توانید در امر تبلیغات و برندسازی گامی بلند برداشته و جنبه های صادرات و گسترش برند را در نظر بگیرید.  لذا قبل از هرگونه اقدامی برای ثبت برند در تبریز برای انتخاب نام مناسب فارسی و یا لاتین با کارشناسان مؤسسه تماس حاصل نموده و اطلاعات دقیقی را دریافت نمایید.

معرفی نام جهت ثبت برند در تبریز

مؤسسه حقوقی آفرینش با تدوین  بانک نامی قوی متشکل از اسامی و برندهای مختلف جهت ثبت در طبقات کاری گوناگون شما متقاضیان ثبت برند در تبریز را در انتخاب نام یاری خواهد نمود. این بانک نام مجموعه ای از اسامی فارسی ، کردی ، آذری ، گیلکی ، لاتین ، فرانسوی و … است که از نظر ساختار ادبی و معنایی دارای جایگاه مناسبی در پروسه ثبت برند و برندسازی می باشد. جهت ثبت برند در تبریز ، تولیدکنندگان و تجار می توانند با بررسی این پکیج نام از میان اسامی ، نام های دلخواه خود را انتخاب نموده و بر طبق مجوز فعالیت به واحد استعلام و بررسی سوابق ثبتی ارسال نمایند. انتخاب نام مناسب جهت ثبت برند در تبریز اهمیت بسزایی در تبلیغات و فرآیند برندسازی دارد به گونه ای که نام متناسب می تواند ذهنیت خوبی را در مصرف کننده ایجاد نماید.

تغییرات ثبت برند در تبریز

جهت ثبت برند در تبریز و انجام تغییرات آن از جمله نقل و انتقال ، درخواست اضافه کالا ، تغییر نام ، تغییر نشانی مالک و سایر تغییرات پیش بینی شده می توانید با ثبت درخواست خود، تغییر مورد نظر را اعمال نمایید.تغییرات اعمال شده ظهر برگه گواهی ثبت علامت تجاری ثبت می گردد و در سیستم اصلاحی خورده و اطلاعات به روز می گردد. روال انجام تغییرات برای هر نوع تغییر مورد نظر متفاوت بوده و پروسه حقوقی خاصی را طی می کند.  برای آشنایی با روند تغییرات ثبت برند در تبریز می توانید با کارشناسان مؤسسه در ارتباط باشید و اطلاعات حقوقی و تخصصی را از کارشناسان حقوقی مجموعه دریافت نمایید.

برندسازی پس از ثبت علامت تجاری  در تبریز

از آنجایی که ثبت برند اقدام اولیه برای شروع پرندسازی می باشد لازم است که با ثبت برند در تبریز بر پایه ی آیتم های برندسازی و متدهای مارکتینگ شرایط مناسبی را برای برندسازی ایجاد نمود. با ثبت برند در تبریز این امکان ایجاد می شود که برندسازی و توسعه کسب و کار با جذب مشتریان ایجاد شود. کارشناسان مؤسسه آفرینش با بهره مندی از آخرین متدهای روز شما متقاضیان گرامی را با پروسه برندسازی و ثبت  علامت تجاری  در تبریز آشنا خواهند نمود.

تمدید ثبت علامت تجاری  در تبریز

متقاضیانی که اقدام به ثبت برند در تبریز نموده اند در صورتی که مهلت ۱۰ ساله برند آنها رو به اتمام است می توانند با درخواست تمدید برند اقدامات لازم جهت ثبت علامت تجاری  در تبریز برای ۱۰ سال آتی را نیط انجام دهند. لازم به ذکر است در صورتی که اقدامی برای تمدید صورت نگیرد برند باطل شده و اشخاص دیگر با ارسال اظهارنامه می توانند  آن برند را به نام خود به ثبت برسانند. لذا لازم است قبل از اتمام مهلت برند حتما اقدامات لازم جهت تمدید ثبت علامت تجاری در تبریز انجام شود. متقاضیانی هم که دیگر به برن خود ندارند و تمایلی به تمدید ثبت برند در تبریز ندارند می توانند برند خود را با انجام پروسه نقل و انتقال به اشخاص متقاضی واگذار نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.